CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Nisan 2009 Çarşamba

there are places i remember.

aa aklıma geldi, ben dün dersanede sıla isminde 6. sınıfa giden bi kızla konuştum. tuvalette önce rehberlik hocasının gelip gelmediğini sordu, sonra da tokasını takamadı yardım istedi. komik komik sorular falan sordu. dedim ben bu kızı bi yerden tanıyorum. bir anda şimşekler çaktı beynimde, hatırladım. sonra sordum sen şu musun? o da aaa evet dedi. şu kısmı burda.tıkla.
sorular şuna benzer şeylerdi:
-saçlarının bu güzel siyahlığını neye borçlusun?
-bandırmalı değilsin heralde, "zorlanıyorum" dedin "zorlanıyom" demedin. hihihihi.(hayır bandırmalıyım, istanbulda yatılıyım. dejenere olmuşum. ya da onun gibi bişey.)
-benim bildiğim rapor hasta olunca alınır.

çok komikti. gerçekten. o değil de acaba bu kız izcilik kampındayken bana sarılan beni çok seven o saçma sapan "alev alev" rolüme biten kız mıydı? acaba diyorum hani. sorucam bakalım.

2 insan bişey demiş...:

tyler dördın dedi ki...

demin dinliyodum şarkıyı. in my life.

gia dedi ki...

ortak zevkler falan.:)