CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Nisan 2009 Çarşamba

close your eyes.

ben bu aralar çok mutluyum. hani böyle bi film(closer) izledim mesela; "hımm gerçekten güzelmiş" dedim. içim kıpır kıpır falan oldu bi de. hani böyle güzel duygular oluyo ya, ademle havvadan beri olan duygu var bitane. söylemek istemiyorum ismini işte onu düşündükçe heycanlanıyom ben. o duyguyu düşündükçe içim kıpır kıpır oluyo yani. al mesela şimdi de oldu. ay çok güzel ya. böyle şeyler.

2 insan bişey demiş...:

ucan hollandalı dedi ki...

içlik giyme.

gia dedi ki...

seksi don bile aldım ama işe yaramaz. insan yok ki.