CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 Haziran 2008 Çarşamba

mavi düş

saçlarımın uçları artık mavi. çok da güzel oldu. ama dalgalı renkler dahilinde bi güzellik. üç ton ayrı renk var kafamda. yeşil, griye kaçan kahverengimsi yeşil, ve büyük oranda açık lacivert.
kuaförde küçük bi kız vardı. yanıma gelip saçlarımın boyanmasını saniye saniye izliyordu. küçük gözlemci birden bana hiç beklemediğim bir soru sordu. 'birşey sorabilir miyim, biraz saçma bir soru olucak ama, siz rockçı mısınız?'. gülmemek için kendimi zor tuttum. saçımı boyayan çırağın 'hayır o popçu' diyerek esprili bir şekilde kızı susturmaya çalışması ise ayrı bi olaydı. işlemin sonuna kadar beni izledi. 'çocukluk hayaliniz miydi?' gibi sorulara da maruz kaldım. hatta en son halini de 'mükemmel' buldu bu şirin yaratık.
bu arada annem bana küstü. 'orjinallik' takıntısı var. biraz da şekilci sanırım. ama ben onu çok seviyorum. umarım barışır. peace! annecim, sevgi kelebeem.
haftaya tekrar gidicem kuaföre. biraz daha düzelttiricem.
jolene yarın gelip görcek saçımı. umarım beğenir. sevgiler efendim...

2 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

ismini sordun mu çocuğun?
keşke merin olsaydı=)

gia dedi ki...

yok merin'den büyüktü bu:D