CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Nisan 2009 Pazar

brangelina da neymiş.

bakın sizden tek istediğim, yanınızda temizlikçi olarak çalışmak. aslında dadı da olabilirim, ama dil falan pek bilmediğimden shiloh'la ya da ne biliyim maddox'la, pax'le ya da zahara'yla falan öyle konuşup anlaşamam sanırım. çekik gözlülerimi, siyah derililerimi, sarı böcüklerimi koynumda taşırım, çok eğleniriz o çocuklarla bana kalsa da sen bilirsin işte enciiiğğm. ama eğer siz "he" diyosanız anında kursa yazılırım ben merak etmeyin. para falan da istemiyom bakın. sadece o "güzel" kelimesinin az kaldığı yüzünü göriyim bana yeter. brad'le hiç bi münasebetim olmaz merak etme. senin yanında bana da bakmaz zaten ki senin yanında ben de ona bakmam hiç. ne bakıcam. hayır cinsel tercihlerimin falan farkındayım da sen aşmışsın be gülüm. ki zaten gia miya hak getire ben sana bitmişim, demek gelse de içimden gia'ma haksızlık yapmak istemem tabiki keh keh keh.
o değilde bence teklifimi bi düşünün. ne kadar bu yazıdan gram haberiniz olmasa da, benden daha güvenilir bi bakıcı, olmadı temizlikçi bulamazsınız derim ben. ha hiç biri olmadı sadece evinizde yaşayım o da mı olmaz? bakın ne para, ne yemek, ne su, ne bişey... hiç bişey ya bak HÜÇBÜŞEY! istemiyom. öyle bakayım size, SANA bana yeter.

senin bi "OVV NATEPROBLIIM GÖRL. OKEY OKEY. YEEEĞĞĞSS. CIMOOON." demene bakar yani.
-bi kere dudaktan öpiyim mi sütbıyık?
-öp
-mujh.

bağbağ o halde.

0 insan bişey demiş...: