CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Şubat 2009 Perşembe

mimcan.

zeko bey mimlemiş beni. uzun süredir mimlenmemiştim. gözlerim doldu, yanağıma iki damla yaşçık süzülmek üzere. ay heyecanlandım resmen. ahahahaa:D...
neyse mimimiciğimize geçelim.
-40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi diyeceğin 3 icat?
tarım(uçan hollandalı'ma selam olsun), yemek yapmak, dil
-ailecek yiyoruz, beğeniyoruz, çok çok seviyoruz, deli falan oluyoruz dediğin 3 peynir çeşidi?
mesela memleketime has(bandırma'cık(:) peynir kelle peyniri.kötü kokuyo bokum gibi ama tadı çok güzel. delikli böyle jerican'ın içinde gezdiği türlerden. sonra kaşar severik. bi de böyle tiftik tiftik olanlardan. neydi?heh çeçil peyniri.
-lunaparkta sadece 3 makinaya binme şansın olsa hangilerine binerdin?
gondol vazgeçilmezim. dandiğinden, süpersoniğine. sonra kasdavda bindiğim ahtopot gibi her bir yeri dönen bi alet var. adını bilmiyorum. ona binerdim. bi de revelation adı galiba. ona binerdim.

o zaman ben de jolene'imi, ucanhollandalı'mı, bi de conrad bey'i mimliyim.

0 insan bişey demiş...: