CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Şubat 2009 Perşembe

karanlık tarafını yirim.

şimdilik ahbun gönderdi bunu bana:)güzelmiş sanki bence.
ucan hollandalı çok beğencek.
e o zaman ona hediyem olsun.
ve seven herkese...

6 insan bişey demiş...:

Zeko dedi ki...

bana http://fc04.deviantart.com/fs21/f/2007/265/3/0/Dark_Side_of_the_Moon_by_megamanexev3.png bunu animsatti. pek bi beyendim bende =))

gia dedi ki...

oha, o linkteki çok daha güzelmiş.humm bayıldım:) herkese hediyem herkese...hepsi işte, hepsi:Deved hepsi.

Zeko dedi ki...

aLternatif ; http://fc56.deviantart.com/fs22/f/2008/027/0/8/pink_floyd_by_zephyranthesis.jpg . deminki benim 1 senedir falan masaustu resmim. bunuda yeni buldum =)

gia dedi ki...

bu da güzelmiş. ama ilki daha güzelmiş. masaüstüne her baktığında sevinilir onda:)

uçan hollandalı. dedi ki...

wa-ha!
çok görkemli.sadece benim hediyem bu.kimseyle de paylaşmam.bilrsiniz beni ciyerim.
zekonun masaüstüsünü de sevdim ama ahbun derim.ikinci buldugunu beyenmedim ama.pek bi alacalı gibi.

gia dedi ki...

hıhım bence de. tamam meln. al ve tap ona.:D