CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Şubat 2009 Salı

güzel günler göreceğiz çocuklaaaaarrr...

ben geldim kayseri'ye. evet gidicektim ve şu an burdayım. iç anadolu'nun bağrında.
13-14 saat yolu nasıl çekicem sıkıntılarım; gördüğüm o 'hardcore' rüyalarımla bi şölene dönüştü. hı hım. onu gördüm yine. üçüncü görüşüm. sonra eve gelince evde uyudum evde de çok 'hardcore' bi rüya gördüm. o değildi ama. kimdi? tanımıyorum yeni bi insandı. ama 70'liğin solistine çok benziyodu. duyuysan beni cevap ver. sen kimsin ?:)
benim burda bi tane kuzucuğum var. böyle bi güzellik, sevimlilik olamaz bence. adı yaren. daha 2 yaşında bile değil ama, evde tek başınayı izlerken; 'aa düttüüüüü...ehhi ehihehehee...' diye kopuyo. daha küçücük resmen kahkahalarla gülüyo filme. bi de çok güzel 'abooo' diyo, bi de çok çok güzel 'ôlmas' diyo. ölüyorum ona.çok güzel bi yaratık.
şimdilik bay bayın.

2 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

al işte.benim tusemim,senin yarenin.
aboo demek sizde ırsi bence.diyil mi=)

gia dedi ki...

abo kayseri şivesinin bi ürünü. abooo, amooo, gadasını aldığım, düşen(düşersin), görüktü(gözüktü)...