CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Ocak 2009 Perşembe

güzel bi dünya seni bekliyo ufaklık.

marlaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ya iyki varsın. iyki alnın ve kulakların var göremediğimiz...iyki sen varsın ruhunu bilemediğimiz:D:D
sanatlı söyleyişler işe yaramıyomuş. ondan sadece: seni çok seviyorum...

5 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

düşmiycem lan ben bu ağa:)hepiniz bloglarınızdan iletin doğum günü dileklerinizi.ben gidip öpücem onu ilk önce.

aa gerçi ilk önce öpmüş olamıycam benden önce görmeye giden varmış aramızda.öyle duyum aldım ben.evet.

ağa diyince de sanki yönelme eki almış bir kelime değil de bildiğimiz "ağa" yazmışım gibi.garip işler.

gia dedi ki...

ağa dedi ahahaha ağa:D marla ağa böğğğğ:D:D çok gülesim var kusura bakma. kendimi eğlendiriyorum işte.

Adsız dedi ki...

tuna seni bekler sol yanağım.
-marla ağa-

tyler dördın dedi ki...

sağından ben öptim çünki ilk önce, ekieki :)

ayrıca blog fln yine iyi de, git bi bak feysbukuna. ne kadar alt dönem varsa yazı yazmış, adeta bir süperkahraman abla. idol almışlar çocuklar :D siz de bence bunun üzerine bi oturup düşünün. niye ben böyle olamadım, benim neyim eksik diyin. ya da öyle demeyin, "onda olup bende olmayan ne var" diyin, o daha bi şiirsel :D

gia dedi ki...

en abla benim bi kere.