CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 Ocak 2012 Perşembe

iki buçuk ayda

insanlığa olan inancımı geri kazandım mı? hayır. ama bazı şeyleri kabullendim. bilmediğim gerçekleri öğrendim. 20 yaş belki de sola dönmek, yukarı çıkmak, aşağı inmek gibi bir şeydir. aynıyım; ama yönüm değişti gibi. dönemeçler sıkıntılıymış; bu da benim şimdiye kadar ki "en etkili" ya da "ilk" dönemecim olsun.


yine de unutmamak lazım. sevgi var. evet insanlar ölüyor; ama doğuyor da. tutunmak lazım. hayata nankörlük etmemek lazım

3 insan bişey demiş...:

StummScream dedi ki...

Hayatın ilk dönemeci iş hayatıdır. İş hayatını yaşamamış birinden asla ciddi beklentilerin olamaz.

gia dedi ki...

o zaman benden asla ciddi bir beklentin olmasın kardeş.

StummScream dedi ki...

Ahahaha oysa ben ne hayaller kurmuştum :D