CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 Eylül 2011 Perşembe

kararlıyım arkadaş.

dün gece aydaaaaan seni seyrettim. aydan diil ay'dan. ama zaten. ama zaten. takıldı... ama zaten. oha çok hızlı....


eskiden çok güzel yazıyordum ben bloga. artık neden yazamıyorum anlamadım. girişim de o kadar saçma oldu ki, o kadar olur. sanki elimde mikrofon varmışçasına, denemebirkiii yapıyormuşçasına bir giriş. neyse.

ne romantik ne duygusal ne komik şeyler yazıyorum. hiç biri yok. ayrıca dil bilgim de zayıfladı.
bu yeni siteler var ya twitter filan; onların esiri oldum hep. napsak ya?

beynim resmen "kısa cümle kur, tek cümleyle anlat derdini" gizlibaskısı yapıyor dilime, kelimelerime.

ama karar verdim, msn'i tekrar canlandıracak olan bu isteğim ve hevesimle blogspotu da canlandıracağım. fotoğraf, resim filan da ekleyeceğim hep buraya.

yapacağım buraları!

hatta yeniden gelmemin şerefine bir fotoğraf;


joey ve phoebe öpüşmesi en sevdiğimdir, herkes bilsin yani.


6 insan bişey demiş...:

StummScream dedi ki...

aman abuk sabuk fotoğraflar paylaşmada, istediğini yaz =D

MSN ve Blog yerini hiç birşey tutamaz.

gia dedi ki...

-da ayrı yazılır. beğenmezsen bakmazsın fotoğraflarıma, sorun olmaz sanırım :)

StummScream dedi ki...

edebi eser yazmiyorum =)

tamam o zaman bir daha da gelmem bu bloga =P

gia dedi ki...

keyfin bilir :)

niyu dedi ki...

düşüncelerime tercüman oldun,ben de bu yüzden blogumu kapattım,tekrar başka blog açtım;deniyorum bakalım.öyle söyleyeyim dedim.

gia dedi ki...

iyi ettin niyuu!
:)
umarım başarabiliriz.