CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 Eylül 2011 Pazartesi

kaotik

bence ben ergenliğimi tekrar yaşıyorum.

dinlediğim şarkılar, okuduklarım, sohbet konularım..
o adama karşı hissettiklerim..
blogumda "o adam", "o", "çocuk", "o çocuk", "er kişi" vs. diye bahsettiklerimin hepsinin başka başka insanlar olduğu gerçeği..
benim dengesizliklerim..
benim sorunlarım..
kendim..
ben..
ne varsa, hepsi.

kesinlikle çok büyük bir kaos içindeyim.

ve ben hayatımı düzene koymaktan bahsediyorum. nasıl yalanım. yaptığım zaman göbek atacağım. net.

6 insan bişey demiş...:

StummScream dedi ki...

ergenlik diye birşey yok. Günümüzdeki gençlerin salakça davranışlarına "oğlum sen embesil misin?" demek yerine yumuşatılmış bir kılıf geçirmek. Tabi gençlerinde bundan faydalanarak her türlü embesilliği yapması.

İnsan neden ergen olmak ister ya da olur? O ayrı mesele.

İnsanlar büyüme ve gelişme dönemlerini yoğun olarak yaşadıkları dönem vardır. Ama ergenlik diye birşey yoktur.

gia dedi ki...

gelişim dersi alıyorum. insanın dönemlerinin neler olduğunu az çok biliyorum. blue çağı gerçeğine kimse yalan dememeli. bilim diye bir şey var yahu. :)

StummScream dedi ki...

Tamam işte büyüme, gelişme dönemi ve bu dönemde yaşanan en basiti asabiyet vb. duygular olabiliyor. Ama bu süre ne o kadar uzun ne de kılıfına uydurdukları kadar komik.

gia dedi ki...

bireysel farklılıklar diye bir şey de var. haberin olsun :) demedi olmasın.

StummScream dedi ki...

Ben bütün olacakları sıralayayım içim rahat etsin diyorsun =P

gia dedi ki...

aynen öyle.