CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Mayıs 2009 Çarşamba

başka da yok.

anadolu sigorta reklamlarına (şu araba ve ev hırsızlı olanlar) ben çok gülüyorum ya. özellikle o araba hırsızının "alarm eğlence bize, oynuyoz biz onda be abi!" demesi ve oynaması ise gözlerimden iki damla yaş süzülmesine vesile oluyor. ayrıca kadir çöpdemirden hiç hazetmesem de onun ve küçük cancanın oynadığı pınarsucuk ile dünyanın en güzel yaratıklarının kafalarının üstündeki ilginç(kira mı hira mı ne!) isimleriyle kahkahalar attığı molfiks reklamı ve veee gerizekalımustafasandalın trafik polisiyle geçen diyalögü beni benden almıyor değil.


bi de ben rüyamda onu gördüm. turuncuydu. çok güzeldin be can. aaaahhh ah.yaa ya.

3 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

oynuyoz be abi beni benden almıştı evet.
ama ben bi tek araba çalmalı olanı seviyorum.öbürsü hoş değil.
onun dışında hislerime tercüman olmuşsun.takdir ettim.

jolene dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
gia dedi ki...

canım beniiiiiğğğğğmmm. ne zaman geliyon?