CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Mart 2009 Pazar

yaprak testleri de seviyorum.

"birey ve onun özgürlüğü en yüksek değerdir. toplumsal otoriteye itaat; kişiliğin tahribi ve özgürlüğün ortadan kaldırılmasıdır. ayrıca otokratik devlet, savaşlara ve acılara yol açtığı için evrensel dayanışmayı ortadan kaldıran insanlık dışı bir kurumdur"

2 insan bişey demiş...:

Limpidarkk dedi ki...

evet öyledir. otokrasi nedir hiç bilmiyorum ama kötüdür kakadır. zaten sonunda devlet olan her şey bokum gibidir. tüm liderlerin ve lider olma hevesi barındıranların kafasına zıçayım. ayrıca yaprak testleri ben de severdim. bitirdikten sonra uçak yapmayıda :) şimdi özlüyor muyum? yok kimse özlemez eminim.

gia dedi ki...

yaprak testlerimden çok şey öğreniyorum. okumuya ve yapmaya üşenmediğim zamanlarda. ve evet ben de eminim yine de hiç özlemicem onları.