CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 Mart 2009 Pazar

mimcan.

ya allahım çok korkuyodum bu mim gelcek diye. geldi sonunda melikşahtan. bence çok saçma bi mim. yani zaten çoğu takip ettiğim blogu arkadaşım olarak görüyorum. bi tane blogger var onu görmüyorum. ama söylemem. onunla güzel şeyler yapmak isterdim. bi de marla'yı çok seviyorum. onunla çimenlerde yuvarlanmak istiyorum.kimseyi de mimlemiyorum. çirkin bi olay.

16 insan bişey demiş...:

Limpidarkk dedi ki...

bence de çirkin hemde çoook
yaşasın blogların kardeşliği! :D
bi de söylesene be merak ettim. tamam patavatsızım kabul ediyorum :)

gia dedi ki...

yok hayır söylemem. ı-ıh kesinlikle olmaz.:)

Limpidarkk dedi ki...

tamam söyleme ben biliyom ki. ihi ihi uçuyo de mi? :) bildim kine bildim işte en birinci ben oldum hepicini ben bildim :P

gia dedi ki...

o değil.:)

uçan hollandalı. dedi ki...

şerefsiz.kim lan.uçmuyosa nedir.
ha ama ben biliyam.ama söylemem.ayıp.di mi.:D

gia dedi ki...

ayıp. ayıp.

Ben dedi ki...

hadi ya o zaman kim ki? ayıp değil sevmek de, sevdiğini söylemek de, hatta sevda için ölmek de... (nasılda çaldım ehe ehe pardon Nâzım usta :D)

gia dedi ki...

söylense söylenirdi.israr itmiyin:D

uçan hollandalı. dedi ki...

bu kadar sansasyon yarat.sonra ısrar etme bilmem ne.olmüyür ceren hanım.bi açıklama bekliyoruz.ha bu adını sır gibi sakladığınız kişi de aramızdan.kesin.

uçan hollandalı. dedi ki...

ha bi de cansının zımbırtısı benim dolabımda olmalı.mesaş attım ama geri dönmedi.

gia dedi ki...

açıklamak istemiyorum.yeter bence:D
haa bi de mesaş geldi mesaş baksana mesaş var:D:D

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gia dedi ki...

kimse bilmeeezzz. kiiiiiiğğmsee biiiilmeeez.

uçan hollandalı. dedi ki...

m-cüzdan kimi tahmin ediyor acaba?

kimse bilemez neler düşlediğini,yalnızca ben duyarım sesini çok uzaklardan ciyaanım.

Limpidarkk dedi ki...

nolüyür yav? uçanhöllendeli aramızda diyür? herkeş biliyürüm diyür ama tutturabilen yoh?
dumur! dumur! oldum itiraz yohh

gia dedi ki...

aramızdan değil garip dost anıl. sadece bi blogger.:)