CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 Mart 2009 Salı

I wanna be a hippie star.

melikşah'ım o kadar komik ve güzel bişey oldu ki. resmen 3 yıl önceki halimizi buldum. bira ve kahve demişsin ben çekmişim. komik bi vidyo nostaljisi yapmışız. sen gelince ilk işim sana onu göstermek olcak.

bu da sana benden hediye.3 yıl sonraki fark.
napıyım fotoğraf makinası yoktu. cep tilifonuynan çektik. bu kadar olcak kalite.


4 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

sana yuh demek istiyorum.neden de.çünkü bugün nostalji yapmak için empüçümü grizuylan doldurdum.evet,diyorum,yuh.
bu fotoraf.hahah.enes düştü aklıma.
seni görmem lazımlı,norra el norralı vidyolarımız da vardı lan.negzel günlerdi.bu fotografla da nostalji yapıyorum suan:D:D:D.
boklu evimiz.
sevgiler furom melikşah harzemşah.
babağ babağ muchk babağ.

tyler dördın dedi ki...

what the fuck is going on deeğr? :D

Ben dedi ki...

ne güzel gözlükler onlar öyle yav :D con lenın'ınkinden :) özendim valla alacam bende ama bu aralar param kalmadı lanet olsun vodkadan alınan ötv ye :D

gia dedi ki...

-hemen gel melik.
-kop kop yapıyık tyler:D
-al valla. negzel diy mi?:)