CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 Şubat 2009 Pazartesi

blog ödülü.

aldım. homo frigidus'tan ve sükunet mecmuası'ndan. ödüle her zaman açık bu eller, bu yürek, bu blog.

ben de şimdi ödül veriyorum o halde.

1)homo frigidus. ve sükunet mecmuası.

2)ucanholandalı.

3)jolene.

4)tyler durden.

5)conrad.

6)zeko.

7)fiktirella.

8)limpidarkk.



bi de; groagh'ın neler kısmına çok önemli bişi sölicem. bu da size. jüri benim.


peyint çok fena bişey. olmayınca olmuyo. ama niyet önemli.

4 insan bişey demiş...:

quezovercoatl dedi ki...

omaygat 1. sıradayım! bu benim için bir süpriz oldu :p
çok teşekkür ediyorum efenim. bu ödülü de diğerlerinin yanına yani başucuma koyucam =)

gia dedi ki...

rica ederim.:)

Zeko dedi ki...

ben yeni gördüm bunu =) bu tarz şeyLer için uyarıcı mesajlar vb bi sistem olsaya. bütün blogları okuyamıyorum devamlı arada kaynıyor böyLe. çok teşekkür ediorum giaların giası =)

gia dedi ki...

hakedene veriyorum zekocan:)