CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Şubat 2009 Cuma

ben sen olayım, sen de ben ol.




ama gençliğin olayım. aynı bundan. sen de ben olursun.hadi be sevda aktolga. yap şunu. ha? ne dersin? gerçi benim elimde mi diyceksin. evet değil. hepsi yukardakinin elinde di mi. alo allahım. nolur olsun. amin.


3 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

kimliğimi açıklamayayım da allahım bu ne güzellik. bu kadar güzelken şimdiki halin nasıl bu kadar korkunç olur?. ölürüm senin bu halin için. geç doğmuşum diyebilecek olmamın tek sebebi bu kız. erken doğaymışım da öleymişim onu ayartmak için. ya yaa.

Limpidarkk dedi ki...

ben çocukken aşıktım bu ablaya :P şaban'da aşıktı, ramazan'da :D şu eski filmlerine bi denk gelsemde tv de baksam yine doyaa doyaaa :) [ama tv yi de açtığım yok ki :]

gia dedi ki...

hepimiz aşıktık, hepimiz severdik kızlı erkekli... değeri bilindi mi? ı ıh, hayır. bilinemedi.