CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Ocak 2009 Pazar

ground control to ucanhollandalı?on yedi mi bitmiş?

bugün çok güzeldi. ucanhollandalı'ya hediye almak için taksime gittim, çok zor kararlardı bunlar benim için; ama güzel şeyler beğendim. şimdilik ahbun'la karşılaştım, yavrum çok sevindirdi beni:) sonra onun sayesinde biraz indirim bile yapıldı. güzel gezdik, tatlı gezdik, dudağımızda şeker tadı kaldı:) şimdilik ahbun'u bugün içime sokabilirdim.

yatakhaneye geldik ve ucanhollandalı'ya da şeker verdim. çok sevindi. saat tam 00:00'da da "şenlikler başlasıııın"(marla'ya selam olsun!) naralarıyla hediyelerimi verdim. tepkilerini ifade edemem. mutlu etmişim onu:)

çok gülüyom ama napıyım mutluyum yani.:D alın bi de sırıttım işte...

ucanhollandalı, bunlar sana:
iyi ki dört sene önce bıçak aramışız, kanımız karışsın diye. karışmadı kanımız. ruhumuz karıştı birbirine gün geçtikçe... ortak zevklerimizi buraya taşımıcam. kalsın onlar orda. woodstock ruhu da karıştı ruhumuza, dünyaya yuvarlak gözlüklerin içinden sevgiyle baktık hep.
bugün sana hediye bakarken bi yerde okudum; "hayat bize verilen bir hediyedir". bu hediyenin içine bir iki kum tanesi de ben attım bugün. paketi kapa dikkat et uçmasın kum taneleri...

şu anda bunları yazarken o kadar çok zorlanıyorum ki. ifade edememek: yüreğim dondu.



hiç çıkmayalım o kutunun içinden. benim o kutunun içinden çıkmaya hiç niyetim yok çünkü...

1 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

henüz onyedi onyedi:D ugurcuguma selamlar=)
gia'm,ben sana daha ne deyim.ne deyim de gideyim ha.bütün sarkılar bugün benim oldu.içimden sana söyledim ben de.
burnumu cekiyodum mutluluktan.içime kaçtı bütün kumlar.sümügümle dısarı cıktılar.kutuya geri koydum ben de.