CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Ocak 2009 Pazar

dağlar sivilceleridir dünyanın lavlar irini.

öyle bi hale geldik ki, toprak kusacak insanları yakında. yatacak yerimiz yok. sıçıyoruz dünyanın içine çünkü. nankör oldu bu insanoğlu nankör...

9 insan bişey demiş...:

Limpidarkk dedi ki...

müthiş benzetme, başlığa bayıldım :D
yakındır kusacak dünya bizi uzay boşluğuna du bakalım sinyal çakmakla yetiniyo şu sıralar :)

gia dedi ki...

sağol:) çok sinyaller çakıyo da kimse farketmiyo işte. puff...

quezovercoatl dedi ki...

insanların üreme içgüdüsü hayvanlarınkinden daha fazla bence. farkındaysan tarih boyunca insan dışındaki canlıların aşırı bi artışı yaşanmamış. sürekli çoğalan tek canlı insan. çoğaldıkça da dediğin gibi dünyanın içine ediyolar. okadar fazlalaştık ki... artık tiksiniyorum her baktığım yerde bi insan sürüsü görmekten. bi kara delik oluşsa da tüm gereksiz insanları içine çekse diyorum bazen ama vicdanım elvermiyor. acısız bi şekilde ölebilirler ama :p

gia dedi ki...

insanların ki içgüdü mü acaba?:D içgüdüyse çok fena.
kimse ölmesin hepimize yeticek yer var burda. ama "insan" kendi evine sıçar mı hiç? sıçıyolarmış.

quezovercoatl dedi ki...

evet içgüdü değil aslında onun ötesinde bişey. içgüdü olsa doğaya uyum sağlaması yeterli olurdu ama insan işte hep daha fazlasını istiyo. istediğini elde etmek için ise evet kendi evine bile sıçabiliyo. kendi k.çını kurtarması yeterli. gelecek nesillere b.k gibi bi dünya bıraksa da olur kendisi ölmüş olcak nası olsa (düşündüm de aslında mantıklı ha banane gelecek nesillerden ahaha) pardon ya final stresinden ne dediğimi bilemiyorum bu akşamlık mazur gör :p

gia dedi ki...

yazık finaller falan.:) geçicek geçicek hepsi korkma.:D
'bananecilik' olmaz. 'bizim için' olur.

Limpidarkk dedi ki...

bok etmemek için azıcık düşünmek yeter de her insan görünümlü şey düşünen hayvan olamıyor :) ve bence insnaların üremek umurunda değil zevkten gerisi hikaye onlar için :D çünkü 30 tane çocuk doğurtturacak bir içgüdü bilmiyorum ben :D finallere karşı tek içgüdüm var o da "kaçma içgüdüsü" :)

Adsız dedi ki...

insan özünde doyumsuz ve bencil bir yaratıkdır..inkar edemeyiz bunu...başlık çok hoş olmuş :)

gia dedi ki...

yok ya, özünde kötü değil hiçbiri. dış faktörler şekillendiriyor kişilikleri. yani bence. :)