CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Kasım 2008 Salı

kedi ebe ilişkisi.


hepimizin gözü aydın. yatakhane milleti olarak yeni bir kedi jenerasyonu daha dünyaya geldi. kardeş kardeş yatarız artık.

sanırım annane oldum. bugün çok hasta ve üzgün olmama rağmen beni mutlu ve sağlıklı yapan bi olay yaşadım. bahçemizdeki mini mini pisicikler-yataklarımıza sıçmayı, bizleri uyuz etmeyi kendilerine görev edinmiş uyuz yaratıklar- her sene büyürler ve doğururlar. ama hiç bu zamana denk gelmez ve ben şahit olmam. hayatımda ilk defa altı canlının hayatını kurtardım. soğukta meövv meeövv diye uluyan bi kediyi kuytu bi yere götürdüm ve bi kaç insan yardımıyla yerleştirdim. derslere girdim çıktım ve bi baktım ki orda tam beş tane yavrusuyla çok masum yatıyodu. kedileri sevmeyen ben, şu anda bana bu duyguyu hissettirdikleri için onlara minnettarım.

2 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

kediler sevilmez mi yaf:) tipe bak:D

gia dedi ki...

böyle olsa severdim, böyle değiller ki. genelde sıçarlar falan...:)