CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 Ekim 2008 Çarşamba

tamam anne!

-hatırlar mısınız bilmem, eskiden samanyolu tv'de 'tamam anne!' diye bi program vardı. anneler program yapımcılarıyla anlaşıp, sırf biz gülelim diye küçük şebelek çocuklarına para verip, bimvari marketlere yollayıp tek başlarına alışveriş yaptırıyorlardı. bizim akıllı kameramanlar da onları takip edip, gülerek onları çekiyordu. çocuk uzanamadığı şeylere bakıp suratını asıyor, kameramana yardım dileyen bi bakış gönderiyor, ama kameraman yardım etmiyordu. eğer bu çocuk biraz sosyal, biraz da cesaretliyse ordaki görevlilerden yardım istiyordu. çocuktan bahsediyoruz. şeker çukulata püsküğüt almadan durur mu?! kesinlikle alıyor. almayanı hiç izlemedim.

programın geçiş aralarında da tamam anne! diye bi çocuk cırtlıyordu.(doğru kelimeyi bulamadım, 'cırtlıyordu' doğru kelime değil, ama ilk akla geleni.)

ve ben bunu kahkalarla izliyordum.

şu anda da ders çalışmalarımı hızlandırmak adına bi yöntem bulduk jolene ve ucanhollandalıyla. kağıda tamam anne yazıp duvara yapıştırdık. ki kafamızı her kaldırdığımızda onu görüp, sırıtık bi ifadeyle testimizin başına dönelim.


sözlerimi yanan mideme yazdığım şarkıyla kapatıyorum. evet esinlendim, ibo'dan bi de onun piyasaya çıkardığı o azeri kızdan. ve oy didem'in değişik versiyonu geliyooooor!
oy! midem! midem midem mideeeeeeğğm, sensiz nerelere gidem?

2 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

Çevremde bu programı hatırlayan tek bi kişi bile yok nete yazdım yinede çıkmadı bi bunu buldum, bir biskuvi cikolata bile almayan bi çocuk vardı o da bendim ��

gia dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaa çok şaşkınım şu an, memnun oldum :)