CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 Ekim 2008 Çarşamba

pattie-twiggy



bi de gia olsaymış tam olurmuş be gülüm. aman aman şunların güzelliğine bakın yav. şeker bebekler yerim sizi ben. aşık olunmıcak gibi değil ki. george'lan eric haklıymış yani pattie'yi paylaşamamakta. twiggy zaten canparesi. eşi benzeri yok twiggy'nin.


çizik çizik olsada yüzününüz gözünüz şimdi, umrumuzda değil be güzeller. siz hep ilah olarak yaşıcaksınız.

2 insan bişey demiş...:

Fiktirella dedi ki...

ivet, evet :)) ben sevdım burayı ha :)

gia dedi ki...

sağol(:

(böyle gülmem normalde ama farklılık yaratmak istedim:D bak böyle sırıtırım genelde:D:D)