CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Temmuz 2008 Perşembe

life is beautiful.

sıkılmak, sıkılmak, sıkılmak... hayatın, karşına bir sürü engeller çıkarması... ve daha niceleri! çok sağolun. siz var ya, hayatımda gördüğüm en rezil rüsva hareketlersiniz. kişiliksiz. bencil. sapkın. kötü. insanları neden mutsuz ediyorsunuz? hakkınız var mı? sizi adam yerine koyup soru soruyorum, cevap bile vermiyorsunuz. çünkü ruhsuzsunuz. yüreksizsiniz. tanrım! iki yıl sonra ben nerde olucam? umarım istediğim yerde olurum. evet evet. öyle olmalı. öyle görüyorum. bağımsız ve özgür. kesinlikle böyle olmalı. yoksa ben daha çooook saçmalarım=)

2 insan bişey demiş...:

Arolium dedi ki...

sorulan sorulara verilmeyen cevaplar beni başka kaba bi' insan yapıyor. insanlar bunu neden yapıyor ben anlamıyor..

gia dedi ki...

ben de anlamıyor...=)