CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 Temmuz 2008 Salı

gözler kapanırken fonda müzik vardı.

saat sabahın 05:42'si ve ben daha uyumadım. şimdi gidip rüya görmeye başlayabilirim. ama önce size iki tavsiye. eğlenmek ve coşmak istiyorsanız warrant-cherry pie, tam tersine ben biraz aşığım galiba romantik takılıyım diyorsanız whitesnake-is this love dinleyin derim. ben az önce dinledim. çok güzeller. dedim tanrım neden 50lerde 60larda doğup gençlik yıllarımı glam rocka vermedim de, 91'de doğup gençlik yıllarım da o günleri özledim. şimdi rüya görebilirim artık. gidiyorummmm, git-tim.

4 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

hihihmihihi
is this love:)
harika.
mükemmel ötesi.
başka bir şekli için bkz:is it love?

*iletiden haberleşmeyi seven bir nesliz.

gia dedi ki...

ivit. şu an nerdesin bilmiyorum ama, bandırma'da olsan dahi, aramızda bir sokak olmasına rağmen yine de görüşemiyoruz. tanrım.

jolene dedi ki...

görüşememekten bahsetmemiştim yavruşum.orda başka bi sanat var=)hı hı evet başka bişey.

gia dedi ki...

yeah, babe! şimdi anladım. maruz gör bu kulcağızını...tepeden tırnağa şiir gülleri...