CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Aralık 2013 Salı

Selam arkadaşlar,
Açlıktan midem kıyılıyor. Ihlamur gibi kokuyorum. Saatlerdir yatıyorum halbuki kalkıp bulaşık yıkamam, çamaşır yıkamam, odamı toplamam ve duş almam lazım. Piştim. (Sıcaklamadım, terlemedim. Literally 'piştim')
Pasaportum ortalarda yok bir de onu bulmam lazım.
Pazar günü 'gelecekteki kocam o olsa ne güzel olmaz mı' adamımı görmek için bir workshopa gitmek istiyorum. Gideceğim ama bir yandan da Bandırma'ya biletim var. Onu erteletmem lazım.
Bu lazımlar beni çok geriyor. LAZIM olması sıkıntı. Hayat böyle geçip gidiyor ve 50 yıldır yaşıyorum gibi hissediyorum. Daha 22'mdeyim.
Çocukken neredeyse her istediğimiz her zaman oluyordu ya. Ne güzeldi. Şimdi de olsun. Neden olmuyor. ÇÜNKÜ HAYAT.
Ah şu hayat.
Lazımlarımızı sikelim. Bize bir şey olmasın.
Sevgiler.
Muah.

0 insan bişey demiş...: