CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 Aralık 2009 Cumartesi

biraz da böyle yazayım.

içimi alsalar yıkasalar böyle, üstündeki fazlalıkları söküp atsalar, tekrar yerine taksalar, mis. sanıyorum ki melankoli rüzgarları esti gene başladım saçmalamaya. ters giden bişeyler var çözemedim hala. ki tam da etkili değil aslında. kocaman büyük bişeyler çıkıcak biyerlerden o zaman tam bi sıkıntı hali çökücek üstüme. şimdilik belirtileri gözüküyor sadece. ne hissettiğimin de farkında olmamam büyük ölçüde etkili bu durum üzerinde. ne yapacağımı falan da bilmiyorum. anlamsız hareketlerde bulunuyorum arada.
bu güzide belkivari yazımı 23le bitiriyorum. ya da yalnız şarkı olsun. öptüm melik. depresif hallerimiz hatrına.

1 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

yazından bi bok anladıysam arab olayım.bana böyle sembolik şeylerle gelme.
bi de çok güzel bi haberim var.