CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Kasım 2009 Salı

kızlaaaaaaaaaaaarrrr;

işte bunu anlatmaya çalışıyodum. melik, tuna, hazal, bi bakın bi. işte bunu anlatmaya çalışıyodum hababam sınıfındaki güzel insan. buna aşığım ben her izlediğimde eriyom. adı sanı da yok ki.

hey bu, kimsin nolur söyle. her halinle kabulümsün.


7 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

hakikaten ya.
ben bunu dediğini anlamıştım ama bi tane daha vardı ihtimal o da olabilir sanıyodum.
ismini bulak bunun biz.

gia dedi ki...

canım ya. nasıl bulcaz ki ismini. of. bilen biri çıksa bari. tam "yakışıklı" ya tam "züppe".

Giss dedi ki...

sanırım adı 'Tayfun Akalın' :D Bana diyenlerin yalancısıyım.. :P

uçan hollandalı. dedi ki...

AHAHAHHAHAAHAHAH.
erhan lan bu.

Conrad Bundy dedi ki...

çalışkan ahmet dellediğinde "bağa mı dedin?" repliğiyle aklıma kazınmıştı bu arkadaş

gia dedi ki...

evet giss adı tayfun akalın'mış. alnından öpmek isterim seni. adı tayfun ya çok şahane. ayrıca soyadı da akalın. memet bi araştırsana sanatçı çevren var senin evli değilse hala, ne kadar tamı tamına babamla yaşıt olsa da, ona olan aşkımdan öte, soyadımın "akalın" olmasını da deliler gibi istiyorum. düşünsene cerenakalın kendini az önce geliştirdi. tayfun'uyla. of şahane. ama hiç kimse bilmiyo tayfun'umu yaa. üzüldüm.

Kasux dedi ki...

hee bende ona bitiom beee bi tane daha vardı memet miydi neydi filmdeki adı ahh onlar beni yaktı bee