CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Kasım 2009 Cuma

bu şarkıyı sana armağan ediyorum. of.

gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye?
sevmek için yaratılmış kalpler hep bomboş niye?
SEVMESİNİ BİLMİYORSAN BAKMA SAKIN GÖZLERİME!! (bağırıyom burda)
mutlu olmak istiyorsan inan inan sözlerime...(üç nokta, canım ya)

3 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

çok seviyom seni.bu şarkıyı kime armağan ettiğini anlayamadım hiç.yine de seviyom.
bi de iletiş benlen.

gia dedi ki...

jolene yemin ediyom dah aaz önce sana "jolene(aslında reel neym) beni ara bi ara bebeyim, çok özledim yeni türküye gelicem umarım." yazıp telefonumun kayıtlı mesajlarına kaydettim. çünki kontörüm yok gönderemedim. bu da böyle bi anımız olsun. bin kez sevdiğim. kıhkıh.

gia dedi ki...

he bi de evet, o nebiliyim. bi de arım balımın yazıları çogüldürdü beni de baya bi. kıps'a gelince ben de uyuz oluyom ama annamadım mutluyu. özellikle kafeli yazı kuulluk baya sıçırttı. kapalı anlatım olsun nolur nolur nolur, kendini bana ver. abah abah.