CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Eylül 2009 Çarşamba

mimcan.aynen.

amphibian mimlemiş. çok zor gelse de yapıcam. severek.
mim konusu 7 huyum ve vazgeçemediğim 7 şey. ne aklıma gelirse yazcam artık.

7 huyum:
-insanları kıramıyorum. valla. mimleri de kıramıyorum:) (HAYIR DEMEYİ ARTIK ÖĞRENMELİYİM. ahahahahaa.)
-zifiri karanlıkta uyuyamıyom. mutlaka biyerlerden hafiften de olsa biraz ışık gelmeli.
-umumi tuvaletlerde klozet varsa, hafiften çömelip işiyorum. oturamıyorum.
-tuvalet demişken. kakamı yaparken bişiler okuyorum. deterjan ve şampuanların falan arkasındaki yazılar talimatlar oluyor genelde. ama genelde çamaşır makinasının üstünde dergi kitap vs. vardır.
-bişeye kızdığım zaman somurtup otururum. küserim yani o şeye. inatçıyım. üstüne gitmem.
-insanları incelemekten, gözlemlemekten hiç vazgeçemem. çok seviyorum.
-çocuk gördüm mü deliye dönüyorum, hemen oyun oynuyoluz. "ebeee de geğmiş kimsee yok."

7 vazgeçemediğim şey:
-anne, baba, abi, yaren ve dostlar.
-müzik.
-çizgi.
-mizah.
-hoşsohbet ortamı.
-uyku.
-tiyatral fantastik atraksiyonlar(?).

ya melik seni mimlemek istiyolum da yapmazsın sen şimdi. ama seni mimliyom yani cevplarını merak ediyolum. öpik.

0 insan bişey demiş...: