CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Eylül 2009 Pazar

tost.

marla:
canımsın atamam
gia:
hep sarılmak istiyorum

marla; büyük bi tartışmadan sonra edilmiş laflar bunnar. adeta acayip kavgalar ettikten sonra delice sevişmeye başlayan iki sevgili misal. ben çok seviyorum ya. çok ama. marlayla çimenlerde yuvarlanıcaz bi. bi o kaldı. nasıl güzel içine sokulası bi insan o marla. elmacık kemiklerine kurban olunası. ece sükan onun tırnağa olamaz bu samimiyette.

jolene var. toprağım benim. 7 yaşından beri tanıyoruz birbirimizi. son 4 yılda böyle olduk ama ben bi biriyle, bi de onla msnde konuşurken monitörün karşısında sesli kahkahalar atıyorum. ayrıca evlerimizin arasında da sadece bi cadde var. anlıyor ya içimi bazen. istiklal'i öpüyoz ya eve gelmiş hissiyle. sarıyer çok uzak "zira".

meln. kanka. :D kan kardeşi olamadık ama bıçak aradık ya deli gibi "kan kardeşi olcaz, heyo!" diye. iyki beyle şeyler yapmışız. iletişemesek de çoğu kere "sıçtığın bok"unum ya ben senin. negzel şey o olabilmek, bilmezler insanlar.

LAN AĞLICAM LAN. YÜREĞİM NASIL OLDU ŞU AN YEA. OF ALLAHIMA KİTABIMA SİZİ KİMSEYE YAR ETMEM BEN. ÇOK SEVİYOM. iyki varsınızdır.

9 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

gözdeyi de koy. tam nefretlik çete.
apartman sakinleri.

gia dedi ki...

gözde blogger olsun onu da koycam. döndürürüz. acımayız. lan o değil de nasıl olay olmuştu yea. nası abarttık. duyduk gaza geldik duyduk gaza geldik. sırf benim yeşil saçımdan ötürü çıktı gerçi. oahhaha neözelmişim.kıhkıh.

jolene dedi ki...

oy ben senin ağzunu öpeyum ceren hanum.
ben böyle konuşamayrum fakat.

öpik lan.allahınakurban.

gia dedi ki...

of aşçı amca ya. bırak yansın ya. zihihi.

jolene dedi ki...

yuh lan.
dursun usta değildi bu.

sen aşk-ı memnu izlemeysun nerden bileceğun.

gia dedi ki...

ha biliyorum o adamı. rana mıydı. ehueheu.

marla. dedi ki...

yanlış yorum yaptım.izin verme ona.

o değilde yine iletişememişsiniz.
öyle konuşan balıkçı,
rana da evin aşçısıdır.böyle.

çok seviyorum.

gia dedi ki...

evet demiyo ki bana açık açık. kıhkıh.

jolene dedi ki...

açık açık niye diyeyim.
bak marlaya nası bildi.niye bildi.çünkü izliyo.sen izleseydin bilebilirdin.sen izlemiyosun diye ben sana bunu açıkça demek zorunda değilim.

yoruldum.seviyorum.