CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Eylül 2009 Pazartesi

dua ediyorum hergün bunun için. kıhkıh.

cenk durmazel=timuçin esen=eric bana=münir özkul(biraz sarı kaçıcak ama belki okan yalabık da dahil olabilir bakış açısından)

münir özkul garip dursa da aralarında bir tutuyorum ben hepsini. peki ya sen?
böyle mi bakıyorsun? içinden şefkat mi fışkırıyor?karına ya da sevgiline acayip duygular hissetirebiliyo musun? çok güzel omuzlara ve kürek kemiklerine mi sahipsin? endamın güzel mi? biraz "rock" tarafında mı var? biriyle sevgili olmak veya evlenmek mi istiyorsun? o zaman durma. hemen gia insanına mesaj yolla. AHAHHAHHAA.

BEN ÇOK CİDDİYİM. böyle bakan bi sevgili ya da koca istiyorum. kocam olsun böyle kocam. evet olsun.

4 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

müni rözkulun rock tarafı çok pistir.

gia dedi ki...

hayal edemiyorum ben. bilmiyorum. kimse de çıkmadı yea.

marla. dedi ki...

ben bunu görmemiştim.
talibim hanım kız sana.
neyine güveniyosun dersen,
geniş yüzücü gibim omuzlarım,
üstüne de çıkık mı çıkık elmacık kemiklerim var.
bence kaçırma beni.

gia dedi ki...

sen ceptesin zaten koçum.