CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Ağustos 2009 Pazartesi

hülya koçyiğit, türkan şoray ve bir adet yemekteyiz sefa.

sevgili meln. sefaya karşı aynı duyguları beslediğimiz yalan değil. ilk gördüğüm anda ona karşı neler hissettiğimi, az çok sen de biliyorsundur. hatta hissettiğine de eminim. bu aynı mimar murat gibi. yemekteyizi seviyoruz. sabırlı, mütavizi, olgun, güleryüzlü ve bütün yemekteyiz cadı kadınlarının herşeylerine katlanabilen yemekteyiz erkeklerini(sefa, murat) ise daha bi çok seviyoruz. neden hep aynı adamlara aynı şeyleri hissediyoruz. umarım evlenirken böyle olmaz.

dandik msn testlerinden birini ilk kez çözdüm. yeşilçam güzeliyim. hülya koçyiğit genelde sevilmez. ama ben onun "firar" zamanlarını çok seviyorum. gerçek sesiyle oynadığı filmlerine bitiyorum. o olurum umudediyor idim fakat türkan şoray çıktım. bu tesadüf değil bence. böyle olması gerekiyodu sanırım. çünkü türkan şoray'dan nefret etmiyorum. aksine onunla fotoğraf çektirecek kadar seviyorum onu. selvi boylum al yazmalım o. sametin anası. cemşitin karısı. kadir inanır'ın sevdalısı. bi kere kadir inanır yani. boru değil. meln ise türkan şoray olmak isterken hülya koçyiğit çıkmış. işte ben buna kaderin ağlarını örmesi derim.

fotoğraf için sevgili cüzdanadam'a teşekkürler.

2 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

mcüzdanadam.<3.

eğer ki kemale aşık olursan naparız biz.
gigi ve giancarloyu da kardeş oldukları için paylaşabilmiştik zaten.

gia dedi ki...

bu sefer biz bir solino vakası olucaz gibi geliye.