CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Ağustos 2009 Salı

asıl mimcan benim.

canım arkadaşım tyler mimlemiş beni. hemen konuya giriyorum.
-hangi şehirde yaşıyosun?
değişiyor. eğitim öğretim dönemi haricinde bandırma, genelde istanbul.
-mesleğin?
öğrenci.
-blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
joleneciğim sağolsun. onunla birlikte okurdum. onun başlaması benim başlamama da vesile oldu.
-ne kadar süredir blog yazıyosun?
geçen yazdan beri. 2008 hazirandan beri.
-blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
hergün ziyaret ederim bunu. işim gücüm yok benim.
-PC açıldığında blogunu açmak kaçıncı iştir?
ikinci iştir.
-başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
olmadı sanırım. du bi düşüniyim. hmmmmm... ı ıh olmadı evet.
-blogunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder?
geyik. boynuzlu olanlar. AHAHAHA. belli bi konu yok. kafama göre yazarım. her yazdığımla da mutlu olurum.
-bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarında seni cezbeden ne olur?
baştan çıkarması. kıhkıhkıh. mizah anlayışı. düşünce tarzı. bi de KUUĞĞLLluğu. ahah. KAFA YAPIMA UYSUN YETER.
-blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
hiç iyi bakmıyorum. otur günlük yaz. onun üstünden kar sağla sonra da. pis çıkarcı şey.
-blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin?
yapmışlığım yok değil. güzel şeyler bunlar. gayet hoş bifikir bence.

mimlemek istemiyorum kimseyi. yapmak isteyen söylesin de buraya yazayım da demicem. isteyen yapar zaten mimi. onun dışında sağolasın tylercım. "cım" da ne samimiyetsizmiş. özledim olum. bak bu dahagzel.

0 insan bişey demiş...: