CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Ağustos 2009 Perşembe

aşil (akhilleus) lan. çok piçsin.

bu troy'da en sevdiğim insan hectordur. böyle efendi böyle düzgün insan görmedim. eric bana'm. kulağının çıkıntısına öldüğüm. saçının duruşuna bittiğim. timuçin esen bakışlım. münih'te keşfettiğim muhteşem omuzlarına hiç girmicem. girersem çıkamam. omuz ve kürek kemiği fetişistiyim. oy yarebbim.
öhm. neyse. ne diyodum. heh brad pitt. piç. havanı sikerim senin. aşil misin ne boksun. bi burnun güzel diye, angelinayı kaptın diye yaptıklarına bak. allah belanı versin lan. öldürdün lan hectoru. eric'imi öldürdün. sürükledin lan.adam öldür sen sadece tamam mı? salak şey. hector kadar olamazsın ama.
orlando bloom sen ise beni çok pis hayal kırıklığına uğrattın. lan en çok sana güveniyodum ben. olum çok güzel insansın. yüzün özene bözene. ama yani nedir bu korkaklık paris? paris bi de adın. hani ondan mıdır nedir böyle bi eric'ime sığınmalar falan, karı gibi bacaana yanaşmalar. bok atmak da istemiyorum çok güzel insansın. çok sevdiğimsin yıllardır. ama bi toparlan, bi kendine gel.
eric'imin karısı. şahane bi insansın. çok güzelsin. çok. uğruna savaşlar yapılan sarıdan daha çekicisin.valla.
bi de şöyle bişey var;
BEN BU FİLMİ İKİNCİYE İZLİYORUM. YENİ İZLEMEDİM.

6 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

omuz+kürekkemiği=sercan.
dünyanın en güzel denklemi.

orlandoyu da hiç sevmem. çılgın orlando diye espiri yapayım.ahahah.

gia dedi ki...

sercan konuştu benle facebook chatte geçen. şaşırdım. geçen dediğim dün evet.

jolene dedi ki...

victor değil lan hector.
ağzını yediğim.

gia dedi ki...

hayır tuna yanlış biliyosun. victor o. ahahaha. tamam balım.

Semih Saymalı dedi ki...

o brad pitt dingiline oynadığı bütün filmlerde kıl oluyorum. başta fight club. o nasıl bi adonistir.

gia dedi ki...

adonisi geç. adonis iş yapmıyo bu devirde. fastfood nesline adonis gitmiyo pek.