CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Temmuz 2009 Perşembe

'güneşi gördüm' şimdi bitti.

bi önceki yazımdan sonra; 2 temmuz bugün.

aklıma geldi: benim bi arkadaşım var 5 yaşında. ismi güneş. babasıyla birlikte saz eşliğinde çocuklar inanın'ı söylüyor. bi de biri içinde"güneş" geçen bir şiir okuduğunda "aaa güneş dedi, güneş dediii, anne, güneş dedi bak, güneş dedii babaaa." diye çığlık çığlığa bağırıyor.

4 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

bana da bizim köyde güneş diyolar. halbuki esmerim biçim biçim. nerden diyolar ben anlamadım. güneş-kız diyolar bazen de. ilginç ama hoş.

gia dedi ki...

hoştan da öte. can. şanslı velet seni:)

Abdullah TARIK ÇAKIR (thelepermessiah) dedi ki...

keşke benim de nikbinlik söyleyen çocuum olsa.

gia dedi ki...

keşke nikbinlik söyleyen bu güneş kişisi benim çocuğum olsa. onun annesininki gibi adım ışıl olsa, babası özgür gibi kocam olsa.:)