CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Temmuz 2009 Cuma

but i love my baby.

çok sıkıcı günler bunlar. valla.

9 insan bişey demiş...:

merve* dedi ki...

katılmamak elde mi..

gia dedi ki...

değil. nasıl geçicek?

merve* dedi ki...

ben kendimi şu sıralar kitaplara ve filmlere verdim.aradada bloglar işte.sıkıntı baki büyük ihtimal sınav stresiyle harmanlandığı için hayat bir kilit dönemindedir.
demem o ki şu aralar yapıcak bişey yok filmlerle ve kitaplarla kafayı bir süre uyuşturmak mümkün sadece o kadar..

uçan hollandalı. dedi ki...

bi sorun mu var canım. konuşalım mı?
ahahahshdshahahhahaha

gia dedi ki...

biri gibi yaptın. ağzını yüzünü kırarım. canım arkadaşım NABER? aşkldşlfkdlfk.

uçan hollandalı. dedi ki...

sni çk sviorm jnmss yaf.
azuhahaah.
o benim gibi yapıyo ama. onun orjinali ben deyil miyim.

gia dedi ki...

kimden bahsediyorum anladın mı?

uçan hollandalı. dedi ki...

anladım.ama şüpelerim var.şakalı esprili çokomikli kız deyil miyim ben:D

gia dedi ki...

doğru anlamışsın. islamdinininyari. bu kadar. rüyamda gördüm ikisini de. o kadar.