CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Mayıs 2009 Pazar

beşiktaşım hayat sensin olum.

küüüfüüüüreeee karşıyız, biz beşiktaaaaşlıyızzz, futbol dostluuuuuk, futbol kardeşliktiiirrr...
geçmişinüstüneee çekerizbiiisüngeeerrr, ama son keeeeezzz
........ YE FENER!

negzel de şampiyon olduk, çifte kupa aldık lan!

11 insan bişey demiş...:

Giss dedi ki...

Herkese nasip olmaz Beşiktaşlılık ((: herkese nasip olmaz çifte şampiyonluk (((:
Löylöylöyyyy löylöööööyyyy

gia dedi ki...

meh meh meh:D

merve* dedi ki...

ama tamam anlıyoruz iki kupa falan iyi güzel de niye sadece fenere saldırı var burda ?
olmadı ı ıh cık.

gia dedi ki...

hiç kusura bakma kardeşim merve. hiç. "sen(s:lacivert e:sarı n:lacivert renkte yazılmış varsay.) hiç renkli televizyonda türkiye kupası gördün mü?" demiyorum bak. yazdığım en basitinden ve en sevdiğim beşiktaşımın tezahüratıdır. ötesi yok. seni tenzih ediyorum. :):)

Digital Kelebek dedi ki...

ahaha,
.... ye fener, ne güzel bir marştır oyle:))

gassaraylı olarak kartal hep bizim kardeşimizdir.

Çok sevindim..

cidos dedi ki...

Niyeyse şampiyon olmamıza en çok fenerliler sinir oldu. Kupa alamayacaklar işte, hepsi bu. Bu kadar sinir yapmaya gerek var mı? :))

gia dedi ki...

digital kelebek: evet çok güzeldir, bi beşiktaşlı olarak böyle düşünen aslanlar da bizim kardeşimizdir:)

cidos: bence de yok. oluyo ama böyle şeyler. olsun biz sevincimize bakalım:)

.ruhöküzü dedi ki...

oley.

gia dedi ki...

oley tabi.

Travis dedi ki...

hay yaşayasın :)

gia dedi ki...

sen da sağolasın:)