CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 Nisan 2009 Perşembe

pilav nasıl yapılır?

evet ilk defa yaptım. yapamadım. lapa yedim.

10 insan bişey demiş...:

Giss dedi ki...

karnını doyurdun sonuçta (:

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gia dedi ki...

giss; yarım adaşım, karnımı hep doyuruyorum ki ben. pilavı şöyle ihtişamla zevkle yapıp yiyim dedim olmadı ya. ona üzüldüm işte:)

m-cüzdan; hem sosisli hem kekikli olsun...

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Giss dedi ki...

Gia; bigün sana Giss'in Pilavın dan tattırmalıyım,ve belki sırrını bile vermeliyim o pilavın (((:
hani derler ya; 'parmaklarını yersin' diye.. öyle işte ((:

Mrtcn; mantar da olsun (:

uçan hollandalı. dedi ki...

acıktım lan göt.
pilav yapıyomuş.bena da yap can.
pilavını yidiğim.yiğidim.

gia dedi ki...

tamam yap getir yiyeyim gissanım.:)
sen sus. bi arayıp sormuyon ne pilavı melikşah.

MANUKYAN dedi ki...

ben pilavı biraz lapa yaparım çünkü lapa severim :D

gia dedi ki...

pilav dediğin tane tane olur manukyancım:D:D

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.