CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 Nisan 2009 Çarşamba

oham.

rüyamda yunus bülbülle sevişiyodum. ben de kendim değilmişim ama. o bücür cadıda sürekli peşinden koştuğu, bücür cadının annesi, şehriyek hanımmışım. nerden esti ya rab. komikti çok. ahuhauhahahehehaehuahe...

6 insan bişey demiş...:

uçan hollandalı. dedi ki...

iki hayvan bi insan: yunus bülbül.

o deyil de bücür cadı resmen büyüdü, liseli bi arka sıradaki oldu.

jolene dedi ki...

iki hayvan bir insan.
canımsın.
yunus bülbül.

bücür cadı da bitanem.
ayrıca
ay lav arka sıradakiler.

gia dedi ki...

siz gerçekten aştınız. baksanıza bi. birbirinizin yorumlarını görmeden yaptığınız güzide eserlerinize bakın. ben onda kaldım. oham.

uçan hollandalı. dedi ki...

hakikaten de şerefsizmişsin.
melsın olduk biz. ya da canike.
zıhehe.

jolene dedi ki...

vay anasına.

ne biçim de olmuş.

melsın olalım.ki aşçı amcanın sesi kulaklarımızdan gitmesin.

"melsın bırakın yansın o zaman yauu."

gia dedi ki...

eyfa eyfa deşifre ettiniz resmen adınızıııııı. yaaaannnnddııııın.