CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 Mart 2009 Cumartesi

yeter bence.

ay ne çok şiire bağlamışım aman allahım. gerçeğe geldim gerçeğe. döndüm tekrar. oh be.

4 insan bişey demiş...:

Limpidarkk dedi ki...

bencede şiir çok gereksiz bir şey, hele şairleri hiç anlamam niye böyle kimseye faydası olmayan şeyler yazar ki insan. doğru-düzgün bilgi desen bulunmaz içinde sıkıştırmaya çalışmak her şeyi 2 satır yazıya bu sebeple de o 2 satırında anlamının içine etmek. ne gerek var ve neye yarar. ama yazıyor işte insanoğlu dönüp bakmayacağı, baksa da anlamayacağı şeyleri satır satır en güzel yazılarıyla kaydediyor bazen wordpade bazen kağıtlara...1 asır sonra acaba okuyan anlayacak mı? belki de asıl soru şimdi okuyan anlayacak mı? anlaşılmaz bir paradoksun içinde anlaşılmaya çalışmak, hemde şiir ile? ne kadar garip ve ne acınası...

gia dedi ki...

katılmıyorum. ciddiyetinize de inanmıyorum. sen de çok iyi biliyosun ki garip olmak güzeldir. acınası olan olamamaktır. şiir sevmem diyen ise en çok şiir seven ve etkilenendir. iki satıra herşeyi sığdırmak ise, ölçülemeyecek kadar değerli bi zanaattir.

Limpidarkk dedi ki...

tamam son yazdığım şeylerle seni kızdırdığım düşüncesine kapıldım. yanlış bir düşünce değil sanırım. son zamanlarda kafam karışık dengesizliğim bu nedenle had safhada kusuruma bakma. bir anlamı olan her yazı değerli bence, bazen bir sözcüğün bile anlattıkları sonsuz oluyor. benim sorunum sanırım, bu aralar sözcüklerim bana küstü ya da ben onları terk ettim. öyle bir şey işte anlatamadım :)

gia dedi ki...

sevgili limpidark;

kusura bakmıyorum. ama hemen şiire sırt çevirme. sen de çeviriyosan biz napalım? evet bazen tek kelime her şeyi anlatıyo. ama bu şiire haksızlık etmeni gerektirmez.:)
bir an önce kendine gelmen dileğiyle...
-bir garip gia-