CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Mart 2009 Cuma

dıranas'ı sever misin cansel?

bekliyeceğim elbette
gelişini,
yaşamak başka nedir;
isterse ta kıyamete
ille seni
ki bu aşk başka nedir.

-dıranas-

4 insan bişey demiş...:

marla. dedi ki...

sütlü nuriye yiyodum.
aklıma geldin.

Limpidarkk dedi ki...

dıranası bilmem
öyle çok bekleyemem
bir tıkırtı duysam
kedidir o kedi diyip geçemem
sıtar worsu izledim
film bitti artık cedayım dedim
fenerden laytsaybır olmuyormuş bunu da bilemedim
o üç harf yaktı beni dedim
cin mi çarptı abi diyene kafa atmadan edemedim
aşk ulan aşk derken uyduruk hafızamım kurbanı oldum
lan ben yine sevdiğim kızın adını unuttum
neyse dedim niçe okudum
aşık olunandan çok aşık olmak önemliymiş hımmm iyimiş bak bu dedim
doğru yolu bulunca huzur içinde geberdim
kıyamete kadar yaşacağım sandım
o kadar zaman tek insana nasıl bağlanırım lan ben bunu hiç bilemedim.

(verdiğim -geçici mi, kalıcımı onuda bilemedim- rahatsızlıktan öytürü özür dilerim.)

gia dedi ki...

rahatsızlık vermedin.

Adsız dedi ki...

sevmem ben şiir sevmem:)ama seni severim.