CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Şubat 2009 Salı

ibiş seni.

derya baykal bu aralar çok gözüme batıyosun. artık yapma.


1) televizyonu açar açmaz deryalı günlerle karşıma çıkma


2)o süt reklamındaki nerdeyse yüz felçi geçirmene neden olucak abartılı mimik hareketlerinle sütün propagandasını yapma.


3)ferhan şensoy'u da unut artık.



9 insan bişey demiş...:

quezovercoatl dedi ki...

katılıyorum. bi de tasarruf yapıcam diye ortaya çıkardığı abuk subuk icatlardan da vazgeçsin artık. hiçbi işe yaramadıkları gibi bi de komik görünüyolar.
(baya takipçisiymiş gibi konuştum ama dediğin gibi izlemek için takipçisi olmak gerekmiyo tv'yi nezaman açsan orda kendisi)

gia dedi ki...

ağzına ağzına vurasım geliyo artık o derece sinirliyim o kadına. ah ferhan'ım şensoy'um çilekeşim... nasıl da çekmiş yıllardır.

jolene dedi ki...

öyle deme be.
üzülüyorum ben ona.
bir de ekliyorum ki ne hoş kadınmış eskiden.
doğru söyle allasen o haluk bilginerli,zuhal olcaylı,ferhan şensoylu bar çıkışı fotoğraflarını nasıl da beğenmiştik.beğenmedik mi ha?

gia dedi ki...

evet, güzeldi, haklısın çok da hoştu o fotoğrafta. o fotoğraf zaten tarih yazardı. ama değişmedi mi ha? bildiğin türk kadını olmadı mı. 'bildiğin' türk kadını. ben de sana sorarım?

sükunet mecmuası dedi ki...

ferhan şensoy tam dümbüktür bence bu derya da tam bir dümbükün eski karısı olabilecek kadar dümbelek.o değil ben kızlarına üzülüyorum. baba sapık anne menopozlu saldırgan yazık yahu.

gia dedi ki...

ferhan'ıma söyleme laf. diğerleri hakediyo evet.

. dedi ki...

bizim sınıfta yaman soyadlı bir kız var.. Soyadını söylerken tahmin edin hangi tonla söylüyorum :)

-Yaa-man!

gia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gia dedi ki...

şans kapıyı kırınca.:)