CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6 Şubat 2009 Cuma

böyle şeyler.

yemekteyiz ne güzel di mi. murat var mesela mimar. birinci olamadı çirkeflerin yüzünden. ah murat ne güzel insansın. saçların da uzun. annem bile dedi: 'sana bunun gibi bi adam lazım' diye...
mesela bak alper saldiran da öyle. saçları falan çok güzel insan.(jolene'e selam olsun)
dönüyorum yarın sabah. akşam istanbul'da olucam. en çok yorum dinlicem, ona heycanlıyım.

4 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

anacım geçen kuzenime gittim tilifonunun ekranında alper.dedim ya ayağa düşürdünüz çocuğu iyice.iyi ki ofsayt anlattı reklamlarda.aç mısınız dedim.alla alla.deli ettiler beni.
allasen giacan burda senin benim gibi tee "bir dilim aşk" zamanlarını bilen var.yeni öğrenenler var bir de.
te allaam.alperi sevmede en birinci biziz.

bir de o murat da benim dikkatimi çekti geçen de burdan olmadığından gayri diyemedim sana ben.gayri diyince de hayri geldi aklıma.fındıkkıran hayri.

gelince ara beni.

gia dedi ki...

gece gelcem ben. bi de muratı melike de annesiylen de keşfetmiş.

jolene dedi ki...

ahay.
yüreklerimiz bir atıyür.
gece gel ama o zaman ara işte bi zaman.

yoksa ben tek başıma nası geleceyim konser yerine.yol bilmem iz bilmem.

uçan hollandalı. dedi ki...

melikei melikeo.
ya da melik.
böyle bundan sonra.