CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 Ocak 2009 Çarşamba

çok güzel hareketler bunlaaar, lubalabalabbabaaap...

size de oluyor mu? ben banyo yaparken hayallere dalıp gidiyorum böyle derin; ama öyle derin ki rüya sanki. resmen uyanıyorum bir anda. çok ilginç hisler bunlar.

bi de bi arkadaşım ne dedi ya çok komik: benim saçlarım mehter marşı gibi uzuyor...
ahahahhaaahhhaa:D:D:D

9 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

oluyo oluyo:D annemin banyoya dalmasıyla çığırması bi oluo sonunda neymiş çok uzun kalmşmşm bnyoda..peh o şeklde uyandırılıorm rüyamdan:D

gia dedi ki...

nasıl mutluyum anlatamam. sonunda buldum birini:)
uzun kalmak iyidir ama diy mi? off hep banyo yapalım, herkes banyo yapsın...

tyler dördın dedi ki...

ben de uzun kalıyom. duşa takıyom başlığı, altına giriyorum kollarımı bağdaştırıp. hep bişeyler düşünüyorum. dalıyorum, sonra ensemin yanmasıyla uyanıyorm :D

gia dedi ki...

oha sen de mi! ne güzel heee... ehe ehhe:)
girene kadar çok zor ama diy mi? çok üşeniyorum ben. girince de hiç çıkmak istemiyorum. ömür boyu kalabilirim.

Adsız dedi ki...

:Deet ya girene kadar bi aşılması gereken zor aşama var sonra insan çıkamıyo:D

Toph dedi ki...

duşa girene kadar kendimle savaş veriyorum üşengeçliğimden hele ki kışın=) girdikten sonrada çıkmak bilmiyorum hayallere dalıyorum noir desirında dediği gibi annem tarafından uyarıldıktan sonra yeter artık diye anca çıkıyorum=))

gia dedi ki...

bunları sadece ben yaşamıyomuşum demek... bugün de banyo yapcam oley.:)

Limpidarkk dedi ki...

çocukluktan beri hep aynı benimde banyo maceram. çocukken döve döve sokarlardı girmezdim, girdimide her yerim buruş buruş olana dek çıkaramazlardı :D hala öyledir git yıkan derler günlerce piss herif :D sonra girdiğimde de kaç saat oldu çık artık bitirdin suyu diye kafa ütülerler :D babam 10 dk da çıkar ben derim sen banyomu yapmış oldun şimdi hee evet der ben de hayallere düşüncelere dalmadan yapılan banyolar biraz eksiktir derim o da sittir git der giderim :D

gia dedi ki...

banyo uzun yapılııııııırr. anlamıyolar, boşver:)