CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 Eylül 2008 Pazar

mim.

yavrum, jolene'im. sobeledin beni pek güzel. mimlenmek de varmış. eğlenceli de olmuş.

  • 1-blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
    oldu işte az biraz.

  • 2-blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
    içimden geleni yazıyorum.

  • 3-blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
    orasını bilemem.

  • 4-blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden
    zorunlu bir hal almaya başladı mı?
    artan bi bekleyiş yoksa, zorunlu bi hal de yoktur. hayır başlamadı.:)

  • 5-blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
    yok canım. blog bu. boş olduğunda yazarsın işte.

    sobe demek için cevapladım soruları. sobe devotee ve jitterbugging bats. mucks.

2 insan bişey demiş...:

pia dedi ki...

hey giacık!
mimlenme için seçildiğimden dolayı pek bir mutlu oldum ancak, bu mimlenme şeyini okurken bloglarda, ben bu olaya dahil olmayacağım eğer bir gün biri mimlerse demiştim.

kimsenin mimlemeyeceğinden de öylesine emindim ki :)

gia dedi ki...

tamam tamam sorun değil. bunu yazman yeter.:)