CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Ağustos 2008 Pazar

komşu komşu huu, sıkıldım lan, nirde oğlun?

-aklımda çok fazla şey var. beynimin kıvrımları sorun dolu. çok düşünce rahatsız ediyor insanı.
geleceğimle ilgili planlar yaparken ben, o planları uygulayan insanlarla dolu etrafım. özenmek mi, istemek mi, özlem mi, bilmiyorum. ulaşmak için çaba harcıyorum bu kesin.
-beni birşey yapmıyor sanıyorlar. ama ben gerçekten çok gayret ediyorum. her konuda. yaşamın kendisi gayret zaten.'rahatım ben, hiç bişeyi takmam, hep tembellik ederim ve bundan da keyif duyarım.' diyen insanlar da farkında olmasalar da çaba sarfediyolar. tembellik etmek bile emek ister. gerçekten.

gece gece ne dert yandım. halbuki hürriyet'in reklamları ne de güzel olmuş. bir de yanımda bir yığın test kitabı var. hadi pattie boyd aşkına, sağlıcakla!

5 insan bişey demiş...:

devotee dedi ki...

Bence simdiden bu derece kasmamak lazim. Sonra 2. donem iyice sIkILirsin bikarsin falan :) Beni biliyosun, calisan biri degilim ama bu sene calismaya basladim - dogal olarak. Ve yillar sonra calismanin getirdigi sevkle muthis haz aliyorum calisirken. Gunde 50 ila 100 soru falan cozuyorum, cok temiz oluyo'. Bence keyif almak onemli, oyle olunca insan ogreniyo' zaten. Daha sonra daha da artiririm sayiyi.

Ama ilk kez sunu gozlemliyorum, herkes calisiyo' ya, cidden.

gia dedi ki...

kasmamak gerekiyor diyosun, ben çalışmayan bir insanım diyorsun, sen bile günde 50 100 soru çözmeye başlamaşışsın. evet herkes çözüyor. ben de başladım ama diğerlerine oranla az çalışıyorum. derdim bu:) henüz 50yi 100ü bulmuyor yani.:D

devotee dedi ki...

Bi' suru test kitabi duruyor falan demissin ya, ondan cok ciddiye aldigini cikardim. E onceki senelere binaen dedim calismayan bi' insanim diye, sen de biliyosun.

Kaldi ki 50-100 soru kasmak degildir, inan. 1 saati bile almaz. Insanlar saatlerce calisiyor bu sey icin.

tyler dördın dedi ki...

benım de bulmuyor idi :)
önemli olan etkili çalışmak :D
şimdi çocuğun biri günde 1000 soru çözer sen 50 çözersin, o çocuğu geçebilirsin :D hep bu örnek verilir, yalan diye de bok atılır ama inanma sen yalan diyenlere, bence olabilir sonuçta :D

ayrıntı yayınlarından "dvd izleyerek nasıl kazandım?" adlı kitabımı tavsiye ederim. yeralti edebiyatı. :D

gia dedi ki...

bakalım neler olacak?