CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 Ağustos 2008 Cumartesi

gürcüler de ağlar.

-çok hastayım çooook... nezle sanırım. aksırma, tıksırma, burun akması. kemiklerim, başım falan da ağrımıyor. grip değilim heralde. ama çok kötüyüm çoook...

-yeni insanlarla tanıştım, güzel oldu. sevdim onları. onlar beni sevdimi bilmiyorum ama.

-arkadaşlarımla görüşmekte güçlük çekiyorum. özellikle jolene'le. ben msndeyken o olmuyor, o varken ben olmuyorum. ses ver jolene'im.

-show tv'de gece verilen korku ve gerilim filmleri. beni kendinize bağladınız. şu an da var bitane, izliyorum.

esen kalın, gönenç olun!

3 insan bişey demiş...:

marlahanım. dedi ki...

evet.haberleşemiyosunuz bi de ben arada kalıyorum.
ikinizle de haberleşebiliyorum.
ulaşın artık birbirinize.

gia dedi ki...

evet. sonunda görüşebildik. dedikodumuzu da yaptık. güzel oldu güzel.:)

jolene dedi ki...

hatta bana dedi ki.
aşağı bak bişey yazdım.
tenk yu bibiyim.
si yu suun.