CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Ağustos 2008 Perşembe

crazy dance in kayseri

-evet filmde Iris'in ruhu Travis'e tutkun değil. ama ben öyle hayal ediyorum. öyle olmasını istiyorum. marla'ya duyurulur.

-Yaren'im bebeğim deep purple'ın smoke on the water'ıyla ne de güzel coşuyorsun. ac/dc, beatles, bon jovi, pearl jam vb.lerini de unutmamak lazım. sağol 'HAYAT TV'. teşekkürler 'İN ROCK':)

-az önce bahçedeki kayısı ağacından kayısı topladım. çok zor çok. eğlenceli de değil. böcekler, sinekler, ağlar... her yerim kaşınıyor. bağ bahçe benim işim değilmiş.

gadanızı aldığım, haydin gidin de çabucak gelin.:D

6 insan bişey demiş...:

Adsız dedi ki...

sırf yorum yapıyım diye adımı kullandığını biliyorum.evet ırıs in arkadaşı daha güzel ayrıca.ayrıca kayseri de napılır bu sıcakta hiç anlamıyorum.
sen git kal orda.ben hasretimle yanayım.

gia dedi ki...

kayseri'de yayla havası var kızım. bodrum'muş çeşme'ymiş fasa fiso. çık erciyes'e püfür püfür.:)
ben de seni özledim.:(

Adsız dedi ki...

erciyes te eviniz varmış gibi konuşma.hep bina orası biliyorum ben.
neyse bodrum da güzeldir.yıldız sayılabilinir=)
fikri çaldığım insan yakalarsa beni nolur bilmiyorum.ama bişi yapmaz bence. beni özlemediğini de biliyorum.

gia dedi ki...

ben develili'yim, kayserili değil. yani erciyes ayağımızın dibinde. binalar yok burda.
bişi yapmaz evet.:)
seni gerçekten özledim. sabit düşünmüyorum:D

Adsız dedi ki...

ay çok fena oldu o zaman.ama senin adına sevindim.peki tamam inanmış görüniyim.
sabit fikir konusunda bişi demiyorum.

uçan hollandalı. dedi ki...

crazy dance in kayseri.unutmuştum ki ben onu.yine gülmekten kabız oldum.