CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Ağustos 2008 Cumartesi

şarkı. neydi ki bu?

hey hey hey yaaa, hey hey hey yaaaa, hey hey hey yaa hey yaaaaaaa, hey! melodisini nası ifade ediceğimi bilemedim. neydi bu?

5 insan bişey demiş...:

jolene dedi ki...

ne biçim de yanlış yere yorum yapmışım.

fidanlar ağaca ağaçlar ormana dönmeli yurdumda.
evet.

gia dedi ki...

çok sağol armi. hep küçük kadınlar izledim erdekte. dicem bigün istiyodu diye düşündüm. ondan yani. bi de çok fena oldu sildim ya yorumunu. bu yazı blog yöneticisi tarafından silindi. çok hüzünlendim bi an.

jolene dedi ki...

olsun napalım.
o dizi de bi fena.avşada ordaki utkudan vardı.

bi de adım armağanmış gibi sevindim.
tenk yu.

jolene dedi ki...

ahah
şu anda okuma bayramımızı izledim de.sen de varsın hatta=)

bu şarkıyı söylemişiz ama fidanlı,ağaçlı bi şarkı değilmiş karıştırmışım.

şeymiş.ıım.

"yeniden kuracağız dağı,taşı,ovayı
çağdaş uygarlık diye çarpan bu yürek bizim"
evet.

gia dedi ki...

aaa ben de izlemek istiyorum onu. bu arada şu anda tvde haberlerde talimhane şenlikleri var. tam senlik, çok seversin. ege'nin karşı kıyısından şarkılar:)