CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 Haziran 2008 Pazartesi

doğru yanlış iyi kötü herkes burda.

-pattie boyd; george'u da, eric'i de (hatta bazı bazı john'umu da) kendine köpekler gibi aşık eden kadın: şeytanın allahı. ama ona tapıyorum... güce tapıyorum...onun herkesi etkilemeyi başaran güzelliğine tapıyorum. george'un 'something'ini, eric'in 'layla'sını ve 'wonderful tonight'ını kıskanıyorum. iki adamı da elden geçirmiş olması hiç birşeyi değiştirmez; çünkü pattie, yoko gibi içten pazarlıklı değil. yoko'ya bir zamanlar çok güzel duygularla yaklaşırdım. hatta onun; bed peace, hair peace zamanlarında söyledikleri 'give peace a chance' şarkısına eşlik ederken ki görüntüsüne !adeta bayılırdım. ama onun john'un ilk ailesini yıkan yılan kadın olduğunu öğrenince, bunun üzerine bir de şu andaki o salak hali eklenince ona karşı duygularım tamamen tersine dönüştü, benim şu şekilde bağarmama neden oldu: İFRİT OLUYORUM!(ifrit olmak kadar kendini iyi ifade edebilen bir başka deyim bilmiyorum.)

-çok fazla ''-yorum'' kullanınca bi garip oldum. şu aralar balıkesir'in küçük ilçeleri ve köylerindeki düğünlerde fazla bulunmaktan olsa gerek, bu güzide yerlerimizin; trakyadan biraz, egeden biraz alınmış kendine has 'sana diyom beya anlamıyon mu?' tarzı cümleleri sıklıkla içeren şivesi sağolsun dilim iyice bozuldu. bu yüzden beni mazur görün. sevgilerle...

0 insan bişey demiş...: